Det är fan otroligt vad solen plockar fram!

Det är fan vad solen plockar fram. En timmes lunch brukar inte vara så kul men idag var det fan kul. Jag tog en sallad i solen och försökte njuta av livet när jag plötslig inser att solen plockat fram det mesta. Allt ifrån flugor till lite lätt missanpassade människor. Folk kom utan skor och i bikini mitt inne i centrala Uppsala. Jag såg en tjej som kom i fullständigt tejpade fötter, hade tydligen bestämt sig för att ta dom sandalerna som var mest obekväma. Men dom var ju så snygga.

Är detta ett tecken på att man borde valt ett par andra? Ja kanske!

Bordet bredvid mig satt ett glatt gäng och fikade och får ingenstans kommer det fram en kille i mycket lustig klädsel. Han hade klippt av ena byxbenet till ja ni vet. Den titta ut om jag säger så!

=) hihi! Ja hur som börja han fota kille i sällskapet och alla börja skratta. Då såg spektaklet argsint ut byte vinkel på kameran och drog av en blid till, sedan var det över och vi låg nästan över bordet av skatt. Jag tror det var solen. För gud vad mycket folk det var ute på stan. Uppsala kan nog bli en najs sommarstad.


Tack för alla kramar jag fått idag. Glad blev jag.


JaJa..Im still alive


Kommentarer
Postat av: sanna

Trevlig helg! :)

2009-04-03 @ 20:18:40
URL: http://saniiee.blogg.se/
Postat av: lotta

de låter helt otroligt med lite sommar i Uppsala, jag o sis tänkte ta o försökta komma till veckan, lust o bjuda oss på "frakten" fram o tillbaka så vi får träffa våran underbara syrra? hahaha saknar dig otroligt myk <33 älskar dig lotta

2009-04-03 @ 21:20:21
Postat av: Sonny

Var det nått att se då ;)

2009-04-05 @ 16:10:01
URL: http://rusky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0