Underbara syskon!

20080901 kl 12:11
Sms från från en syster.
Tänkte att du o jag skulle umgås ikväll och
sedan gå på bio som du väljer
och jag bjuder < LOVE YOU>
Man tackar....Älskar dig med lilltjejen.
Hur bra kan man ha det? Men skulle det inte vara jag som stora syster som gör detta?
Jag vet inte men det känns lite konstigt.
Det ska bli mysigt.

Kan behöva göra något annat för i morgon är det en Super viktig dag =)


För övrigt känns det som om jag har klivit någon på tårna?
Om det är så ber jag om ursäkt och kan i samma stund tala om att det inte alls var meningen.





Kommentarer
Postat av: doris

hjälp mej jojjo!!!!

älskar er alla sisters and brother!

2008-09-01 @ 19:28:04
Postat av: lilljojjo

jag älskar dig också!

2008-09-02 @ 09:38:06
Postat av: lotta

myss va de vi hade, skit trevligt :D



doris? va snackar du om...

2008-09-02 @ 13:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0