Underbar kväll!


Låg på soffan på eftermiddag och sov när det ringde. Det var Putte som ville ta en kaffe. Han tittade förbi och jag fick lite hjälp med  den här datorn, mycket bra för den mådde inte som den skulle.
Trevligt!

Som tidigare skrivet skulle en av mina systrar bjuda på bio och jag fick välja.
Sex And The City vart alldeles perfekt för mig i denna tid. =)
Möte upp lilltjejen,vi in och jag hade stora förväntningar på filmen. Den höll för farao.
Vi skrattade men jag ska också erkänna att det kom tårar lite här och där.
Känns tråkigt att det inte blir något mer nu. =(
Efter bion gick vi till bocken och tog en drink. Kändes väldigt Sex en the city ju. Lustigt är ju att mina minsta syskon nu mera får följa med. Vi hade otroligt trevligt Lotta och jag synd att Bella inte var med. Får bli en annan gång.
Fick veta en massa om resan till Spanien och nu är det nästa bestämt att vi ska åka alla fem. Fatta va kul det kan bli alltså!?

Just nu sitter jag hemma och tycker att det är tråkigt med vädret.

Idag är det en super viktig dag!

Undra vad som händer på fredag? förslag någon?


Im still alive!

Kommentarer
Postat av: Putte

Aha! Du ser, de e jag det! Brightening up the day as always =)

2008-09-07 @ 22:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0