Tror att det skulle vara...

bättre med Ensam jojjo söker faktiskt. Skulle om inte annat vara sjukt desperat!  Men det vet jag att det finns fler som är! ;)

Det var längesedanjag var så här förkyld men det var redan på G i somras så någon gång lär det ju slå till. Hur som har jag väntat på ett svar på den där tjänsten i Västerås men  man har inte bestämt sig ännu vad jag förstå :(
Vill gärna ha den men jag vet annat som är på G också! Vill så gärna ifrån denna by ,är liksom lite trött.

Har upptäckt att jag kan bli ganska less när folk är på ett sätt och nästa gång ett annat. T.ex en tjej som jobbar på ett ställe i stan. Hon är alltid så äckligt trevlig men i lördags var det minnsann inte trevligt kan jag lova. Hon var bara otroligt arrogant Och idag....kom hon in och var super trevlig igen. Mmm.
Passar det inte första gången..passar det inte mig andra gången. Så kan jag bli ibland! ;)

Ett lite tips om man vill gråta till en film... Se "I am Sam" med Sean Penn och Michelle Pfeiffer.

Kan också C att en ny nyfikenhet slagit till igen....Undra vad det är som ni vill läsa..;)
Lite av ett personligt rekord idag fast jag skriver så lite och så dåligt!
Tack!

Kan den har bilden fungera i programmet, här ser jag fortfarande box ut! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0