Kompenserat mitt sociala självmord!

Idag har jag och mina systrar fixat en massa hemma hos mig. Inte med lägenheten utan en massa tjejgrejer som att färga hår och ja ni vet. Mikiz kom på den briljanta iden att slinga mitt hår! sist jag gjorde något annat en en simpel klippning var nog i början av 2005. Och jag har aldrig gjort mitt hår LJUST för att jag gillar det inte. Men en viss övertalning sattes igång från alla mina systrar. Du kommer att se så fin ut! Ungefär som att jag inte redan ser BRA ut? nja jag vet att det finns skavanker här och där men vem har inte det då?! Hur som helst så hoppa 4 st systrar in i bilen för att snabbt införskaffa bleking innan någon ångrade sig. 10 min fram och tillbaka på stan så var vi igång. Jag var så jävla nervös.....Ville fan inte bli BLOND! Tycker inte om! Jaja! Sitter i köket och ser ut som en idiot när Bella frågar om jag håller å att dö för att jag inte kan sluta att tokglo på inget. När jag sköljt ut skiten ur håret sa Mikiz att jag inte fick titta mig i spegeln Då mina vänner trodde jag seriöst att jag skulle avlida....jag våga inte titta heller för den delen. Mikis torka mitt hår och fixa till det sedan vad det farao dax att kolla in det hela. Det ser bara ut som om jag varit i solen. Jag hade alltså varit onödigt nervös i ca en timme för inget. Men jag var livrädd att jag skulle bli blond! Inget fel på blondiner men jag klarar bara inte av det. ;) När vi var färdiga med allt "göra om" drog vi till pappsen å en fika.
Mikiz drar ju till Norge i morgon. =(

Ska jobba hela dagen i morgon men på kvällen ska vi på lite mingel på konserthuset. ska bli himla trevligt ju.
Och så är det ju torsdag också! ni vet ju vad det betyder?

Nu till något helt annat! Jag har funderat....jag vill ha en sån där lång kudde ni vet?
Tror också att jag idag har försökt kompensera mitt sociala självmord!


Kommentarer
Postat av: bettan

nu vill vi se en bild på nya jojjo



kram

2008-09-11 @ 11:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0