Oväntad utgång i torsdags!

 
Visst såg jag pigg och glad ut...ja jag var det fram till kl ca 03.20. Hade en livs levande kock i mitt kök som styrde upp värsta maten på 0 minuter fanimig. Ganska BOX. Ser att det blivit ett litet mönster att inte skriva " Allt för mycket dagen efter!". Jag är numera så bakis att jag inte orkar göra ett skit. Jag var aldrig bakis men nu fy fan alltså. Någon som vet varför? Lekte med Vio en stund i Valbo men sen blev det soffan för att ladda upp mig själv lite. Jag jobbade i går natt på stan och det var inte lungan direkt. Vi var överallt och fick ingen rast. bråk hela tiden och en massa lättklädda tjejer. Själv frös jag som 1000. Fattar inte.

För att återgå till min kontaktannons....jag är inte kräsen utan bara j*****t bestämd om jag säger så. =)
Jag själv tänkte att det är bättre att skriva vad man inte vill ha. Då slipper man ju det sämsta och kan lätt jobba därifrån och behöver inte fundera på just det. Hatar Pölsa.
Men börjar få klart för mig att det inte kommer att finnas någon för mig för jag är tydligen för bestämd.
I torsdags var det en kille i 30års åldern som fråga om han fick bjuda på frukost...Hahaha jag låg nästan på golvet av skratt och han stod där log och kaxiga  som jag var fråga om det inte var bättre att säga "ska vi ligga?" !
Men kan väl komma på nå bättre.

Nä nu ska jag ner på stan och ta en maratonfika med tjejerna...

IM STILL ALIVE!

Just de...killen på bilden är min  mobilsupport 24 timmar. Tur man har han asså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0