Leopardtanga!

När jag skrev att jag Inte ville ha en kille som inte tränade menade inte jag att jag ville ha en Tarzan i leopardtanga heller. Well.... jag har varit på stan hela dagen sprungit ut och in i affärer. INTE hittat ett skit faktiskt, Blev en maraton fika men min vän Lina så är på besök. Lina ska ha barn! Hur häftigt som helst och jag har fått känna några sparkar där innefrån. Tveklöst Häftigast på länge. Mycket fascinerande =) tur att Lina ska ha barn så att jag kan få handla på lilla Blå! Jo jag har inte träffat Lina på länge och det krävs ingen större fantasi för att lista ut vad vi har talat om på våra marton fika. Vi var på Java för övrig vilket var längesedan det med.
Jag såg mitt EX i dag med sin smått udda tjej. Kan man ha en mer nollställd fasad? Det var alltså jag som fick den nollställda fasaden! Ser helskumt ut ju! =) om det vore okej att ligga på marken och skratta utan att någon skulle tycka att jag var störd skulle jag ha gjort det. Ser för himla kul ut.
Sedan åkte Lina he med sin stora mage och jag tog en sväng till heltenkelt för lite vin. Det är SÅ jag att glida in solo men det är så jävla skönt. Sitta för sig själv och filosofera Underbart!

Kan också meddela att The Script regerar just nu! kan inte vara utan....

Kommentarer
Postat av: Doris

EY!!!! vem fan va exet.....får ja gissa? heheh

2008-09-21 @ 11:36:38
URL: http://mtorsdotter.blogg.se/
Postat av: lilljojjo

Jo det var skrotbilen ju.... men jag kan inte göra annat än att skratta ju. dom ser ju för roliga ut ju.

2008-09-21 @ 12:36:37
URL: http://lilljojjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0