ledig och vaken!

Det är upptaget i en del av min säng. Jag har svårt att sova då har jag upptäckt. Kan liksom inte sova och vaknar tidigt och det kan ju inte vara bra för framtiden.. det är min syrra som står för detta och ingen annan....vet att nyfikenheten blev stor i någon sekund  nu men mer intressant än så här blir det inte idag.
Det är inte bara hennes fel, jag har tvättstugan också =)

Nu skall jag vara ledig i två hela dagar och jag skulle hellre jobba när värdet är som det är. Man kan ändå inte göra något annat än att ligga i soffa och glo på film.
Jag skulle vilja ha massor med snö ELLER massor av sol...men detta är ju Sverige så det är bara att bita i kudden idag också.

Skulle vilja smörja grabbarna på Aircall.....Ja ni vet ju hur beroende jag är av mina telefoner. Ni är hemskt snälla som hjälper mig med dessa telefoner som inte fungerar för mig. Per.. du skrattar åt mig när jag tror att det är någon sorts skärmsläckare som håller på när telefonen i själva verket håller på att säga god natt. Nicke han får tillbaka trasiga lånetelefoner av mig som han dessutom lånat ut privat.
Men ni är så go grabbar...vad skulle hända om jag inte längre jobbade inne på Nian? Vem ska då komma in och vara dryg och låna datorn. Vem skulle då prata håll i huvudet på er och bara vara allmänt yr?
För så är det väl ändå? Jag kommer snart med min telefon och snälla...låt de gå fort!
Att ni står ut grabbar!? =) Per är dessutom Mobilsupport 24 timmar!

Nä nu måste jag till tvätten....

Im still alive

Kommentarer
Postat av: Per

Haha, ja du är den som lyser upp dagen. Kommer in och drar något som vi tror är ett skämt, fast du tycker inte det är något skämt :D Klart, call me whenever :D

2008-09-09 @ 10:12:13
Postat av: Nicke

Håller med Perra, kul att hjälpa till när det uppskattas.

2008-09-09 @ 13:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0