Ladies Night på Läkerol Arena.

Jag och Bella hade en helkväll men fantastiskt god mat,massa vin,flera hundra tjejer och jävligt roliga killar.

Kvällen började otroligt trevligt med att syran hade varit hem till mig och diskat och fixat sedan var det krig i badrummet. Det var kaos om jag säger så, på och av med kläder och det provades skor och allt annat som kunde höra till Årets största tjejfest. Vi var sjukt tajta...vi är sjukt tajta.
Vi tog plats på den röda mattan och sedan var vi inne. Gud min skapare vad kvinnor! Och de flesta var ca 35 plus och otroligt störande. Knuffades och skrek en massa. Jag och Bella hade jävligt roligt åt dessa smått hysteriska kvinnor i baren. Det var till och med en kvinna som inte fick beställa för att hon var så otrevlig.


Man skulle ha en så kallad efterfest på Goya och vi tog oss dit ganska tidigt för det var så trist på Arenans "dansgolv".
Goya var inte alls som jag hade tänkt mig men det beror säkert på att jag jobbar i normala fall. Är inte så vanligt att gå ut lördagar i min värld och det är bara bra har jag kommit fram till. Jaja! Jag träffa en massa roligt folk i varje fall. Stiff var på plats och min vän J dansa hela kvällen med mig och Siss. Apnice!

Men det finns tyvärr  några ögonblick av kvällen som jag gärna skulle göra om och kanske till och med ta bort. Somliga går i trasiga skor! Jag har otroligt svår för människor som tror att dom är mer speciell än vad dom egentligen är. Ok vi alla är speciella på olika sätt..jaja men jag pratar om människor med lång hals. 
Faan vad svårt det ska va att vara trevlig. 

Im stil alive! =)


Kommentarer
Postat av: Bella

Pojken i bullebyn då? :D haha love<3

2008-09-14 @ 21:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0