oki du behöver inte se ut så där som JT! Inte ett krav längre!

Hej! Jag är en tjej på 24 år och lite lätt hyperaktiv. Är oftast snäll och glad och har huvudet upp och fötterna ner som man säger. Jag skulle vilja påstå att jag är en helt vanlig människa. Ser helt vanlig ut, som en i mängden skulle jag tro.

Jag söker kille som inte är under 25 år för då har du inte lekt färdigt. Och du skall heller inte vara över 30 år då du förmodligen är skadad av  ett tidigare "liv" eller så är du sjukt stressad över barn och familj. Du får inte vara sur och bitter som människa. Helst aldrig arg alls faktiskt.

Har du störda alkoholvanor kan du sluta läsa nu, lika om du knarkar/röker annat skit. Ser helst att du inte använder rakvatten för jag mår så dålig av det. Du får inte vara en sådan som inte tränar. Du får inte vara snål och och inte heller ha köpvansinne för det är lika med tråkig framtid.

Om ditt ex har silikonbröst kan du ge upp här och nu, jag bara  två ärtor till bröst.
Du får inte vara bilmekaniker eller hockeyspelare för då är du skitig och luktar skit. Ser helst att du inte lyssnar på dansband du får heller  inte  vara någon som äter kattmat  t.ex pölsa eller fiskpinnar.

Om du tycker om hundar och katter och gärna vill ha djur behöver du inte höra av dig!
Om du tycker att du är den jag söker hör gärna av dig.
Men hoppas inte på för mycket.!

Ett plus är om du ser ut så här och spelar  =)
gitarr.

Uppdraget singel slutfört.! =)

Kommentarer
Postat av: fröken nöjd

tur att jag inte är kille! Jag hade definitivt aldrig fått dig på kroken då.......

Vad är det för fel på pölsa? =(



Vad sägs om sushi istället då? =)

Säg en dag du är ledig nästa vecka så bjuder jag!

kramen

2008-09-18 @ 10:01:28
URL: http://biissii.blogg.se/
Postat av: doris

Jadu , denna va klart bäst! de är inte lätt, men de ska de heller inte vara, ja kopplar ihop denna annons me många nitlottar du stött på nu på senare tid.. de är bra att du tar lärdom !!!! kleeem :P

2008-09-18 @ 11:34:42
Postat av: Per

Haha, jag var körd redan vid inte under 25. Sen är jag skadad av ett tidigare liv :P Rakvatten ? Parfym funkar väl ? Vill bli bilmekare och har varit hockeyspelare så det var väl ännu mer kört. Fiskpinnar är en av favoriterna. Har två katter. Så kort och gott så kan vi väl säga att vi aldrig kommer hitta till varandra. :P

2008-09-18 @ 12:00:04
Postat av: bettan

det var fan vad du var kräsen

2008-09-18 @ 12:59:51
Postat av: Ecco-Bella

ja du tjejen! vad säger man. Detta var väl en klockren kontaktannons=) KUnde inte sagt de bättre sj! Puss på dig

2008-09-18 @ 14:14:34
Postat av: Bella Berggren

Ja du syter, tror jag aldrig har skrattat så mycket förut.. den här annonsen var klockren, shit vad roligt.. Vi får hoppas på det bästa. ps: tagigt bort lösen på bloggen nu för din skull <3

2008-09-18 @ 14:54:46
URL: http://isabellaberggren.blogg.se/
Postat av: bettan

det finns modellera att köpa så att du kan forma den själv.....

2008-09-18 @ 20:41:51
Postat av: johanna

haha! Helt klockren! Kunde inte sagt det bättre själv! Och ärtor is the shit!

Jag har full koll på din blogg stumpan! ;)

2008-09-18 @ 22:05:12
URL: http://johannasvanberg.blogg.se/
Postat av: Putte

pölsa eller fiskpinnar, wtf vännen! du vet ju att jag e kattmatsmästare! haha, näe e kyckling man nu =) MEN, han är JÄVLIGT lik mig =) kram

2008-09-20 @ 19:03:21
Postat av: andreas

det där kanske var den bästa annonsen jag har läst...:):)

2008-10-26 @ 20:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0