Inget jobb idag!

Igår 06.45 stod jag utanför dörren och var redo för en promenad med Vio....
Sjuktskönt så där på morgonen. Jag är tillbaka till verkligheten igen. Känns otroligt skönt. Sedan blev det en varm kaffe och tidningen och en lång dag på jobbet. Innan Jobbet var jag och träffa en kompis på stan och åt frulle.jäkligt skönt att se stan vakna ju. Tror ni inte att jag var på G på kvällen också. Vi var ut på en långis då.
Hade ganska trötta ben på natten det liksom kröp i dom och jag vill veta lite mer exakt varför det känns så där. vad är det som händer liksom? nån som vet?
Jag var ur sängen tidigt idag med samma sväng som igår. I like!
idag ska jag inte jobba och det känns så där eftersom man får sådan energi när man vaknar på det sätt jag gör....men jag ska tvätta så jag blir nog säkert av med överskottet skulle jag tro. Trist ändå att behöva vara hemma när det är så bra väder ute. Fast jag vet människor som har det värre?! =)

Såg en film i söndags och jag tyckte att den var bra men lite rörig. "Crank"
Se den inte eller jo se den.



I have so many answers but I still have some questions!
Im still alive.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0