Förbjudet!

Okej det borde vara förbjudet att kliva upp nu! Eller ja klev upp 05:30!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag klev upp 4.40 DET är mer förbjudet...;-)

2008-09-01 @ 06:14:21
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: lilljojjo

Thedevilwears: =) fy å fy att gå upp då! Man har ju just somnat då ju! Det borde helt enkelt var förbjudet att kliva upp tidigare än kl 7.00

2008-09-01 @ 12:17:58
Postat av: Anonym

syrran hitta en sak som du borde gilla? el?





Hej, från och med nu så kan ni ta kontakt med mig vad gäller gästlistor, bordsbokningar på Mingel & Bar i Gävle tillsvidare. Vi letar efter någon som har stort kontaktnät i Gävle med omnejd som kan sköta dessa arbetsuppgifter framöver, då Michel (mitchen, här inne på ef) slutat pga personliga skäl.



Är du rätt person eller känner någon som skulle passa som "festfixare" i Gävle, var då inte rädd för att ta kontakt med mig eller tipsa mig om någon.



Tipsa mig gärna om temafester som ni skulle vilja ha, så ska jag kolla om det är något vi kan genomföra.



Ha nu en skön helg och det är bara att höra av er om gästlistan.



Mvh Peter

efterfesten.com

0707-304075

2008-09-01 @ 13:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0