Hög!

Det har hänt mycket sista två veckorna.

På tisdagen för två veckor sedan gjorde jag en galen grej eller jag vet inte om den var så galen egentligen
Jag sökte ett jobb som butikschef på Glitter I Västerås! Pratade men Min chef och hon frågade mig vad jag hade att förlora och jag har inte ett skit att förlora men det är tillträde den15 sep och det är ju inte långt tid dit. Jag gick på lunch och tänkte att va fan jag söker....hur stor är chansen att jag ens får komma på intervju?
Skickade min ansökan och gick vidare som så många gånger förr.
På torsdagen fick jag ett mail där det stod att man ville träffa mig på tisdagen därpå. Nervöst blev det kan jag säga.
Det hör till saken att jag har sökt andra jobb men inte ens svar och nu hade jag fått det  och klart att jag blev sjukt nervös. Hur kul som helst men läskigt! Jag känner inte en enda människa i västerås kom jag att tänka på, men vad gör det?..tufft!
Men som sagt jag har inte några barn, köpt bostad eller kille så varför inte...
Ska få svar i nästa vecka men jag vet att dom har en tjej i den butiken som också har sökt och detta är mest troligt att hon får det.
Men man talade om att man ska öppna nya butiker och frågade mig om jag skulle kunna flytta till andra städer också.
Klart jag kan! 
Ta sig i från Gävle innan det är för sent!? Japp!
Jag är nu naturligt hög och kan inte sitta ner =)

Igår vad jag sjukt sliten och det var mest jobbigt. Men vi hade kul kan jag säga.
Var på väg ut igår också men så ringde det på nallen och rösten talade om att jag behövde jobba =(
Var ute och vandra och det var ganska skönt ändå.


Såg ett Ex med sin släpvagn och jag fick en smärre chock. Först var han ca 10 kg tyngre och såg allmänt läbbig ut och hon har nog fått order klä på sig lite mer och ändra hår färg. Det fick mig att bli glad över att det blev som det blev även om det skulle ha varit ett bättre och lättare slut på det hela.


Barnkär som jag ändå är...JAG SKA TILL FURUVIK I MORGON! Hoppas det blir ok väder!
Ska bli kul!


Vill skriva så mycket mer men vet inte hur mycket man vågar...=)

Just nu lever jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0