En stor kaffe Tack!

Vakna för ett tag sedan drog på mig träningskläderna och gick ut en sväng. Jag har jobbat på korgen för första gången på länge och man bli så lätt sliten då. Hade vandrat en bra bit när jag plötsligt blev jävligt sugen på kaffe.Köpte en stor kaffe och gick vidare. Nu känner jag mig sjukt speedad i stället och ska städa lite fast det är så sjukt fint väder.
Jag gjorde om mitt sovrum i veckan och känner att jag måste göra det med köket också. Man blir så lätt trött på hur det ser ut ju. Jag ska ta lite  på Linas mage också för jag är fortfarande så fascinerad av det hela.


Hjärtliga Gratulationer till ditt nya jobb på banken Mikiz.
Lycka till! Puss puss jojjo.


En gnutta söndagsångest börjar trycka på kan ja lova. Ni vet man ska jobba en svin vecka som jag brukar säga. söndag och man skulle vilja ha någon att kramas med. Någon att ta en kaffe med i solen och kanske till och kasta ihop något schysst käk med.
Men jag ska nog kolla en stereo på Elgiganten tror ja. 
Tack gode gud för The script! det är också dessa som gjort att jag måste till Elgiganten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0