DETTA HAR HÄNT!

En närbutik på Brynäs vid 22 tiden igår. Jag har typ inte sovit för jag så förkyld.
Jag har läst om tre våldtäktsförsök sista dagarna. Det ska vara samma kille. Han ska vara ganska ung och då menar man under 30 och han sista försök var på en 15 tjej på väg hem på cykel Det värsta är det han har hållit till på samma plats...nämligen den vägen jag går till och från jobbet varje dag.
Nu får jag inte lyssna på musik när jag går hem längre. Man borde slå dom lite eller himla mycket tycker ja. Hoppas dom får tag på honom.

Im still alive!

Kommentarer
Postat av: doris

SKÄRP DIG!! inte ska d va me i nå jävla ensam bla bla... lite jävla rygg lär du ju ha! nitlottar finns de gott om , och de har du ju redan fått på pappaer.. men tillslut träffar du rätt guldlott!!

o hovar in hela storkovan , det livet går ut på , PROVA PÅ , livet är som en ända står jävla mat meny!

TRY!

2008-09-16 @ 10:57:08
URL: http://mtorsdotter.blogg.se/
Postat av: Bella

du oxå förkyld?? jag är grymt sjuk, puss

2008-09-16 @ 17:59:08
Postat av: Putte

Mikkiz, jag ÄR 7 rätt på Lotto, de vet du =)

2008-09-17 @ 22:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0