Kl. 12.20!

Nu ligger jag i sängen och är jävligt förkyld. Har legat  vaken i sängen sedan 09.00.
Jag är ledig idag så det gör inget att jag inte gör ett skit. ska kanske laga mat senare men jag får C.
I går fick jag samtalet jag vänta på sedan i torsdags, blev inte något jobb i Västerås....nu vet ni det och behöver inte ringa och fråga om jag hör något. Min telefon har gått varm i några dagar nu men det gör den ganska ofta ändå =)
Jag blev uppmanad att försätta söka eftersom det hela tiden finns tjänster i hela Sverige. jag var tydligen intressant och så vidare men att det var lättare att ta tjejen som redan jobbat i denna butik och det var så jag kände ifrån början. Jag skulle ha gjort samma ska faktiskt. Tråkigt men jag kommer inte att vara bitter för det=)
JAG HAR MYCKET TID KVAR....INTE GLÖMMA ATT JAG BARA ÄR 24 ÅR! INTE 30 OCH NÄSTAN DÖD! ;)

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu...men det kanske blir en stund till i sängen. Prata med Putte the man för en stund sedan kanske blir en fika senare. Ringde videosamtal så att jag fick se det nymålade huset. Mycket fint.
Hus! Hag har en singel kompis som kanske skall köpa ett radhus nu...Jag vill oxå ha ett radhus!

Oj nu ringer det......


Putte igen...Han har dator problem och ringer till mig..ironiskt.
Jag kan inte ett skit om det! Brukar nämligen ringa honom när jag behöver hjälp. Nej har inte ringt för att han tror att jag kan hjälpa honom utan bara prata sönder  huvudet på mig.

Jag hade tänkt lägga upp en blid ifrån i torsdags men min telefon krånglar så det kommer sedan...vi var ju å mingla lite på konsert huset. Och sedan blev det ju utgång =)

Ska oxå skriva en lite efterlysning på en kille!....fick ett sms där det stod så här....Jojjo hur går det med din kontaktannons? Det är nog dax för lite action nu eller hur? Hur gick det i lördags fick du åka?
Så nu tänkte jag att jag skulle skriva en....
Kommer snart!

Im still alive =)


Kommentarer
Postat av: Putte

Haha 30+ och nästan död?! Jasså e de ja de =) Och datorn fixa ja ju galant, efter en sådär 2 timmars jävla pul. Det va liksom ett sånt där problem där nästan inte ens Mina skillz hjälpte =) Men men, man löste re ju. Plus att jag måste lära mig, försök inte laga det som inte är paj! Och de va väl inte direkt hjälp ja ville ha av dig vännen heh, mer mentalt stöd innan jag gjorde mig olycklig via kast med medium dator. =)=)

2008-09-17 @ 22:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0