Utvecklingssamtal!

Kl 13.00 idag är det dax för det årliga utvecklingssamtal. Förr var jag alltid nervös men nu känns det som om jag skall ta en fika med chefen liksom. Ska ändå bli intressant för jag tror att jag gjort den största utvecklingen detta år. vad fan vet jag men det känns så ivarjefall. 

Anledningen att jag inte skriver så mycket är bara för att jag tycker att det händer för lite just nu. jag menar det känns som om det är en död period nu. Höst och alla jobbar o jobbar. bla bla...

En lätt höstdepression kanske.

Jag har fått ett lite uppdrag i varje fall. jag ska ta hand om en liten tjej 4 timmar i veckan. Detta känns otroligt bra och jag tror att det kommer att gå fint. Hon e så go' hon.

Hoppas jag får jobba på fredag nu då..På hangan alltå.

Klappat o klart att jag ska jobba på nyår...spela skivor....inte jobbat på snart två år men det ska bli hur kul som helst.
Känns såå bra att det är klart vad som händer. Det brukar alltid vara ett sånt jävla jobb att komma på vad som skall göras och vart man ska vara. jaja hoppas ni får kul utan mig i år. ;)


Im still alive

Kommentarer
Postat av: Per

Vad är det för speciellt på HL på fredag då ? Eftersom du ville jobba då menar jag.. Hjälpte mitt råd angående nyår något då ?:P

2008-10-22 @ 12:15:05
Postat av: fröken nöjd

Hur gick utvecklingssamtalet? =)

2008-10-22 @ 15:12:17
URL: http://biissii.blogg.se/
Postat av: lotta

när är hangloose halloween då? kram

2008-10-23 @ 11:24:07
Postat av: lotta

läs och kommentra mina inlägg tack!!!!

2008-10-24 @ 14:22:21
URL: http://chaarlottaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0