Kliniskt rent!

Kom hem runt halv åtta och det var så fint hemma att man nästa inte våga röra något. Min mamma har fan torkat av varenda  pryl ALLT! det är kliniskt rent vill jag lova. HON ÄR OTROLIG!  Jag vet att det kan verka som om jag är bortskämd..och ja!..ibland är jag det. Alla människor behöver det ibland. Jag ångrar mig nu att jag inte tog bilder på hur det såg ut innan virvelvinden varit här....min diskhög har nog aldrig varit som hög och det var kläder och prylar överallt. Jag är ju inte egentligen en sådan människa som låter skiten växa men jag hinner för farao inte.
Tycker bara att jag sover och jobbar...men jag älskar att jobba. Har funderat på om jag kanske skall ta en etta istället och bara ha en säng och en tv..Simpelt liksom.
Jag kan också meddela att jag hade tidningar från flera månader på en stol o köket. =)
Jag fattar inte hur det gått till!? Jag ska ta med mig tidningarna till jobbet. numera.. =) Då kommer dom ut ivarje fall.
Nog om detta!


Har fått ett litet erbjudande idag och vet inte hur jag ska göra. En person vill att jag ska spela skivor på ett bröllop och detta skall ske på nyår! Nån som kan hjälpa mig att fatta ett beslut. mmm ja frågan är hur mycket det skall kosta för paret?
Normalt sett är det 1500 kr som gäller! Jag känner denne person lite vilket gör det hela svårt...och det är trots allt nyårsafton.
Jag har inga problem med att jobba då för det är en så otroligt överskattad dag/kväll.

Im still alive

Kommentarer
Postat av: fröken nöjd

Fan va kul för dig! =)

Klart du ska spela tycker jag!



2008-10-13 @ 21:17:19
URL: http://biissii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0