Rättegång!

Ja då var det klart. Jag har gjort mitt men han gjorde inte sitt. Jag var sjukt nervös och jävligt trött för jag fastna vid datorn inatt. Men jag sa vad jag skulle och allt gick fint. Innan det var dax stod jag och läste schemat för dagens alla sammanträden. Jag ljuger inte om det var ca 20 olika...och det handlade bara om snatteri och rattfylla inprincip.
Fatta vad pengar det går på det där skiten. För att nån ska sno ett läppglans på HM för typ 20 kr eller en tändare på konsum. Vad fan! Gud vad bra det skulle vara om pengarna som jag fick när jag gick därifrån  idag kunde gå till något bättre. Jag menar tänka alla andra som fått pengar av samma anledning som jag vad mycket det blir på en dag. Man skulle kunna låt dessa pengar gå till bättre saker men det förstör dessa små snattare och andra brottslingar så bra. Så onödigt!
Blabla nog om detta.


Imorgon har jag jobbat sex dagar och två nätter. Ah vad skönt det ska bli med sovmorgon på lördag.

Kan någon se till att jag kommer upp imorgon? Är fan död nu! =)

Im still alive
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0