oj vilken dag!

Uppe tidigare en många och i säng senare än vanligt...

Fixat ett par nya skor och massa tränings kläder idag. jag och mammsen. Nu e det bara doktor fötter kvar sen jävlar asså. sorry! Men jag var tvungen.

Var ner på stan och fika på Java med Fugan för hon blir lite lätt gammal idag. =)
Fick ett konstigt sms lite senare där det stod typ nåt i stil med hej snygging! lust att träffas och ha lite sex...ingen behöver få veta....och jag fatta inte ett skit...men skrev tillbaka " haha du e rolig du" och kände mig minst sagt förvirrad.   En stund senare fick jag ett nytt där personen fråga om jag verkligen läst hela!?  om man klickar ner en bit i det stod det "Skämt och sido =) tur du har huvudet med dig och läser hela smset....Skicka detta till minst 10 st och se hur många som går med på att leka.....

Haha skit kul.....Per du ska veta att det gick flera minuter innan jag kunde tänka klart....

Ska upp snart ju...fy farao

Im still alive.




Kommentarer
Postat av: Per

Haha, men jag vet att du var sugen ändå ! :D Nejdå. En kul grej bara som jag fick av min kompis :)

2008-10-09 @ 11:32:27
Postat av: sara

Gammal?! det var det värsta!

2008-10-11 @ 09:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0