Morgontrött?

Nja ibland är jag det men idag går det bra. vem i helvete är vaken kl 07:00 en lärdag. Allvarligt. kan inte komma i håg när jag var hel ledig en hel helg utan att göra ett skit. Det var farao när man gick i skolan skulle jag tro och när man ledig en fredag då går jag ju ut. Blir nästan tvunget liksom för annars är man ju aldrig ute! Jaja.
Men det är bara jag själv som kan styra till det. GE MIN ETT HELTIDS JOBB...NU.
VI HOPPAS PÅ DET.
Det finns en grejj som är tydlig idag....Det är verkligen lärdag  för det finns inte ett skit på tv bara en massa barnprogram. Fy fan. =(


Undra vad dagen kommer att bjuda på?


Im still alive

 Mormors hund Luffe... han e så sött men luktar blää. Fan vad glad jag e över att jag inte fixade en hund när jag ville ha en. Massa jobb och det skulle bli en massa hår. NEJ TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0