Kära läsare!

Haha...låter stort...

Jo men för mig är det stort. =)
Jag är sjukligt nyfiken och det blir oftast värre när jag ser att det finns ett antal individer som är intresserad av mitt liv.
Liv och liv!? jaja det jag vill komma till är att jag vill ju veta vilka som är det. Intresserad alltså! Ser ju att det finns intresse men frågan är varför och vilka är ni?

Det finns en specifik läsare har jag hört. Och detta gör mig otroligt fundersam faktiskt.
Hur kan man välja att kliva ur ett förhållande, skrika en massa skit osv och ändå vara intresserad.?
Kul att jag kan ge någon form av tillfredsställelse och att du finner detta intressant
Kanske skall börja med ett hej på stan. Vad säger du?

Im still alive

Kommentarer
Postat av: Fanny

men åh jag är så dålig på att komentera men nu gör jag det :) läste din kontakt annons såååå jävla bra!!! PUSS

2008-10-14 @ 10:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0