God morgon!

Efter att jag skulle gått upp tidigt är jag nu ganska seg. Jag blir alltid så om jag sover längre än vad jag brukar göra.
Igår fixade jag ju träningskläder och nu ska jag ut en sväng. Finns inget dåligt väder bara dåliga kläder! =)


Att skriva om en kille kan ju vara dumt men nu har jag gjort det.
Sorry.

För övrigt hatar jag att människor ringer ifrån skyddat nr....Det brukar oftast vara obehagliga samtal som te.x  en läkare, telefonförsäljare eller någon som inte vill att jag ska ha dess nr. Fy fan....kanske en liten nyfikenhet också.
Nu var det någon som ringde för en stund sedan och jag kunde inte svara .

 Mina nya  skor...fy vad jag har provat skor.


 mm om det blir kallt och jobbigt..       


Kommentarer
Postat av: fröken nöjd

Läckra dojjor! Var köpte du dom skönheterna då? =)

2008-10-09 @ 13:06:33
URL: http://biissii.blogg.se/
Postat av: din föredetta granne

snygga kläder och skor du köpt, då är du redo för massa promenader ;) weeiii

2008-10-09 @ 20:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0