Hemtjänsten.

Vaknade runt 08,00 av att mamma kom och ropa att hemtjänsten var på ingång! =)

Nu har vi gjort vinter på balkongen och plockat ner allt i källaren. det ser alltså inte ut som om det är värsta blomstället längre =( jaja men vi får vara glade för att vi haft så varmt som vi haft ändå....men nu hoppas vi på lien vinter runt 20- 26 december. För det behövs inte mer än det!

Nu ska jag äta och dra till jobbet och sälja som fan. Känner att det är en sådan dag idag. Jag är sjukt på G och kan prata omkull vem som helst skulle jag vilja påstå. Undra om detta kan ha med helgen att göra? ;) mmm

Att kunna spela MP3 skivor är fantastiskt. Ca 100 låtar och bara bra skit som går.

Tack för en trevlig helg och nice sällskap.


Im still alive.

Kommentarer
Postat av: Per

Prata omkull vem som helst ?:P Det låter mer än bara sälj för mig ! :D Och om det beror på helgen så låter det ännu mer något annat :P

2008-10-20 @ 18:28:11
Postat av: lilljojjo

Hmm vad är du ute efter Per?

2008-10-20 @ 21:43:52
URL: http://lilljojjo.blogg.se/
Postat av: Per

No comment !

2008-10-20 @ 23:43:36
Postat av: lilljojjo

bra där! nu blev det tyst! haha...



hoppas du får en bra dag!

2008-10-21 @ 09:07:30
URL: http://lilljojjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0