Fy Brynäs!

Har varit på Olles och kollat....Fy! NOG OM DETTA! =)


Jag har kanske sett världens snyggaste två barnsfar idag. Jag fatta inte att det finns sådana kvar! tycker annars att det flesta ser ganska trista ut och jävligt grå liksom. Men denne var topbox ju. Hade bra kläder, inte för gubbigt och inte för coolt....ja ni vet! Och han hade så där lagomt med behåring i ansiktet. Är ju så jävla snyggt när man har lite liksom. Låter det som jag är desperat?NEJ! Fan jag vet inte det jag......Är faktiskt skönt att spela dagarna i livet själv ...men det är klart man skulle vilja kramas lite. Ibland.


Jag ser fram emot nästa helg då jag ska vara ledig. Någon har sagt att vi ska festa lika mycket som man gör en hel helg ...på en kväll.Och jag hoppas att det blir fler en en krog att besöka då.

 Jag tycker om det här rummet på Goya.
Hoppas det kommer att bli bättre musik bara. Rummet är party och jag slipper vara i RÖDARUMMET.

Im still alive


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0