för en tid sedan...

träffade jag en kille som visadde sig ha väldiga problem att prata....
Jag har hört att jag är dålig på det men i detta fall är han värre kan jag lova. Jag kan i varje fall säga JA eller NEJ!
BRA ELLER DÅLIGT och så vidare. Hur som helst så handlar detta bara om en fika som han bestämde att vi skulle ta och jag var inte så sugen på detta men gick i varje fall dit. Det vart liksom bestämt att jag skulle komma om jag ville...och han skulle vara där även om jag inte kom. Oki jag for dit och tänkte att han får en prövning.....han sa inte många ord.
Det blev tyst och jävligt jobbigt så jag börja prata om jobbet....Mycket intressant eller hur? eller inte men vad fan jag visste inte om han ens ville veta något annat om mig..............jaja nu så...
Hur som helst slutade det med att jag fråga om det hände något i hans liv...ja ni vet så att han kanske kunde börja tala om något liksom....han svarade att det inte gjorde det mer än att han jobba. ja så var det! inget mer? nej inget mer än det fick jag till svar. Sa att jag skulle börja tidigt på jobbet och var därför tvungen att gå.

Vad har jag nu lärt mig av detta? Jo att om killen inte kan tala från början är det nog ingen ide' att ens tänka tanken.
Aldrig mer. Aldrig mer en icke talför människa för minn del.

Klart slut.


Im still alive

Kommentarer
Postat av: lotta

värkar vara en knasig kille de där... haha!!

2008-10-08 @ 13:52:25
Postat av: lilljojjo

ja inte klok ju...haha inte ett ljud! tokkille faktiskt

2008-10-08 @ 22:29:31
URL: http://lilljojjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0