Det är med sorg jag tittar ut..

Ja nu vad det alltså dax! Dax för snö! Vet egentligen inte vad jag ska tycka men i natt var det fint men nu ser och känns det bara för jävligt faktiskt. Jag kan tycka att det räker med snö typ 20 dec till 26 dec mer behövs inte ju. Det är under julen som man vill ha den. Men jag vill ha sol och värme...sallad och varma kramar och gärna en drink på bocken!

Verkar som om det är fler än jag som fått bloggkramp och jag undrar vad det beror på? Är det någon som vet?

Idag är jag ledig och har sovit ganska länge och fan vad skönt det känns. Jobba under tiden skolan har lov är ganska tufft kan jag lova. sjuka mängder folk och gärna utifrån och massa försäljning.


Puss å kram

Im still alive

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0