Att tycka synd om sig själv

Jag tycker att det är patetiskt att tycka synd om sig själv. Men bara när andra gör det....om jag tycker synd om mig är det ok och jag gör det i min ensamhet och jag kryper gärna in i garderobend där kan ingen se mig....tjejen men skin på näsan!? =) jo ja vet att jag inte är så tuff som jag verkar men tro mig.....Jag kan vara jävligt hård också det Finns en människa som sagt det..att jag är hård...jo men jag är det. Och denna hårda sida kommer bara fram när jag måste skydda mig själv.
Bla Bla....


Jag har precis kommit hem från en himla lång promenad och det blev en snabbis till mormor också. Var tvungen att ha kaffe annars skulle jag avlidit på plats. =) Det var så skönt att bara gå och gå....hade liksom inte en aning om vart jag skulle. Lite bilder blev det.

Och jag måste bara tacka P3 ....utan er skulle jag förmodligen aldrig kliva upp ur sängen. Morgonpasset i P3 is VIS.


Im still alive.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0