Att inte skriva...

jajaja! jag vet! men jag har inte haft tid...
Sen är det en annan sak som jag stör mig på.....en annan människa faktiskt.
Det blir liksom irriterat om jag säger så.
Ska sluta med det.


Händer ganska mycket nu . Jag har te.x tvättstugan nu och sedan blir det stan en sväng. Maratonfika beställd! Jag var ut i torsdags och det var en otroligt seg dag igår kan jag meddela Jag jobbade natten mot lördag och skall jobba i natt.
På söndag ska jag och många av mina vänner dra på gala! Ska tydligen vara klänning och så vidare
Ska  till makeup för smink och sedan ska jag få hjälp med håret. Kommer att vara finfin.
Ska fixa massa bilder.


Var i Valbo i går för att köpa ljud. För en tid sedan var det en försäljare som spelade på Bose musiksystem och jag var såld. Åkte till Elgiganten och förklarade att jag var intresserad men att jag hade en kamera hos dom som varit trasig i snart 2 år.....Killen svarade att han inte kunde göra något åt det för det var inte hans område. Okej! Prövade med att säga jag har bestämt mig för handla en sak  till men då ska jag ha en ny kamera till ett bra pris. Han förstod att det inte skulle bli något Bose om jag inte fick hjälp med kameran.Han fixade en mycket bättre kamera kan jag lova till halva priset och jag fick ett minneskort med för ev film. PÅ MÅNDAG BLIR DET MITT!
Förmodligen kommer jag att få flytta men....jaja
Det är inte rättvist.....bra musiker på taskigt ljud.


Nu blir det P3 och frulle.

Im still alive.


Kommentarer
Postat av: sara

ser fram emot maratonfika idag! puss!

2008-10-04 @ 10:32:19
Postat av: Doris

Jag vill oxå ha en kamera!!! min e ju pajj typ ..

koooooom till oslo , ja e ensammen nu ju !!

vakna nu sovit 14 timmar. helt pajj ! nu ska ja..hmm vet inte, kleeem

2008-10-04 @ 11:04:27
URL: http://mtorsdotter.blogg.se/
Postat av: Per

Hoppas bara att det inte är jag som är den irriterande personen ! Men jag vill däremot uppleva ditt nya ljudsystem sen ! :D

2008-10-04 @ 16:52:13
Postat av: Doris

Jag tycker här behövs en skärpning allså ...

lägger man ner tid för o gå in o se om du skrivit , men inte, fan ta dej ! ska man ha blogg ska man vel för fan se till o dilla lite i den me!! haha , men ibland får man softa läääään!! ne , springa va de ja skulle gö nu , SAKNAR DIG!

2008-10-06 @ 17:18:42
URL: http://mtorsdotter.blogg.se/
Postat av: fröken nöjd

Vill se bilder på hur roligt du hade de på Maxim! Är grymt nyfiken på utstyrseln och sminket! =D

2008-10-06 @ 19:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0