Allt är relativit bra!?

Nej för fan allt är hur bra som helst ju.... just nu har jag käkat frulle och ska ta mig till jobbet och det ska bli kul.
Jag har fått en känsla av frihet på något sätt.

Ja visst Per ska det bli lite tråkigt att jag inte kommer att vara kvar och sprida kärlek och tok på Nian men jag är ju inte så långt borta vet du. Ni kan ju alltid ringa när ni behöver lite tok. Men det är ju ni som ljuset på dagarna för mig. Vem ska nu hälsa 100 gånger om dagen? vem ska man nu kanske ta lunchen med? För min del ska det bli ganska skönt att börja om...Ska bli skönt att slippa vara jojjo på Glitter eller jojjo på hangloose liksom.
Mmm jag vet att det blir en vardag vart jag än kommer att befinna mig men jag slipper i varje fall se det här. ja ni vet.
Java.....Stan....krogen...Allt!
Men jag kommer att sakna er sjukt mycket.

Nja nu måste jag dra...

Im still alive.





Men mina Glitter tjejer kommer jag att sakna mest....Gud va det känns!
Men vi har haft kul dessa år...verkligen blod, svett och tårar ;)
Ta hand om varann...Ni är Bäst...Go' Girls!

Kommentarer
Postat av: Per

Jag tänker mer noll-koll Jojjo :D Med tanke på dina fina knasiga tänkanden om vad som ska hända på din fina mobiltelefon. :)

2008-10-27 @ 10:47:18
Postat av: lilljojjo

nej nu fattar jag inte...vaddå min telefon? Per!!

2008-10-27 @ 10:59:37
URL: http://lilljojjo.blogg.se/
Postat av: Per

Ja som när du trodde "myrornaskrig" var en häftig skärmsläckare. :P

2008-10-27 @ 20:12:31
Postat av: lilljojjo

Per nu är du inte snäll! fy

2008-10-29 @ 19:56:53
URL: http://lilljojjo.blogg.se/
Postat av: Per

Jag menar att det är sött bara.. :) Inget illa menat !

2008-10-30 @ 13:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0