Vaknade runt 12 idag.

Idag vaknade jag runt kl 12 idag och det känns så skönt att få sova ut...

Har inte gjort många handtag i dag inte. Varit ute med hunden och vandrat på stranden fram och tillbaka. Mysigt värre!
Sedan bestämde mamma och Mats sig för att grilla.
Haft mycket tid att funderat idag och jag har kommit fram till att jag måste ta hand mig oftare men att det det skulle vara skönt att ta hand om någon annan oxå!


Nu har vi käkat lax och sallad och detta var fantastiskt gott det med. blabla....










Im still alive

Kommentarer
Postat av: Bella

åhh wilma, och åå mammas mat :D

2008-11-05 @ 22:03:09
Postat av: Per

Saftig burgare ! Det verkade som du behövde komma bort så du kunde sova riktigt igen.. Hoppas du mår bra vännen !

2008-11-06 @ 10:30:53
Postat av: Anonym

bella, wilma??





saknar hunter skit myk!!! <33

2008-11-06 @ 12:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0