Tråkiga inlägg nu för tiden....japp!

I helgen var det fest för syrran. Så kul att hon kom hem även om det vart en snabbis. Vi hade såklart fest hos mig och det vart dans och kaffedrinkar så jag var på G hela natten vill jag lova. Pappsen var oxå på plats. Najs!
Vi var 12 st här om jag inte minns fel. KUl Kul...efter krogen blev det efterfest hos Fröken Nöjd men sambo. Där spelades det Wii och det kanske är hur kul som helst. Måste ha!  Mellanlandade och var hemma runt 10 på morgonen. Det värsta var jag jag drog i mig drinkar på efterfesten oxå....ajaj! Mitt huvud var mycket ömtåligt och jag mådde pissråtta hela dagen....En pizza till frulle och sedan var det ganska lugnt

Senare på kvällen blev jag bjuden på mat hemma hos pappa och det var ju tur för jag orkade inte fixa en matlåda Kom hem runt halv nio och borstade gaddarna sedan var det  sängen.

Jag vet nu varför jag inte längre skriver nåt kul.........för många har fått tillgång till bloggen. FFFYY fan vad trist det är! ;)
det är helt enkelt så att jag vet att det sitter folk å läser men som inte vill ge sig tillkänna...och detta gör ju att fega jag inte riktigt vet vad jag kan skriva. skulle vilja lämna lite kul info om en och annan gobit och jag skulle kunna vara lite elak också men nu vet jag inte längre....kommer kanske att lägga ner det....hitta på nå nytt.
Blev helt störd för någon dag sedan då det var någon som kommenterat ett inlägg och jag inte kom på vem det var.
Ringde en super snubbe och fick ett sjukt bra tips på en och annan sida man kan kolla upp IP adresser på. Mycket bra i många fall men inte alla! Lilla jag kan nämligen bli sjukligt nyfiken. mmm jag nu vet ni det.

lite bilder från helgen kommer här....älskar min kamera.




                      

   


Im still alive

Kommentarer
Postat av: fröken nöjd

Captain Morgan och armhävningar...det är efterfest de!! Hahaha =)

Hur gick de sen då? Blev du några armband rikare? ;)

2008-11-04 @ 12:54:52
Postat av: Anonym

Fröken Nöjd: Haha! du är rolig du! Dig kan man ju inte prata med ju;) ja det var efterfest det!

2008-11-04 @ 18:10:48
Postat av: Doooooooris

jag e ful!

2008-11-04 @ 21:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0