Snart är det dax!

Fan! Sitter i köket och Felix har bjudit på mat idag för Jojjo orka inte.
Biljetterna är bokade och nu ska jag bara döda tid fram tills jag dra till Uppsala.
En person har uppfattat mig som blyg...mm ja det kan stämma men det är väl inte så vanligt att man uppfattar mig så.
Ganska kul är det ändå just för att jag upptäckt att jag är det numera.
Varför vet jag inte.

Tack för King of leon....utan detta i öronen skulle inte dagen blivit bra.
Idag är det en sådan där dag då man skulle ha stannat i soffan kolla på tv hela dagen och gärna haft  lite najs vin.
Idag har jag sprungit runt som en tok och fixat hit och dit. En massa kläder har jag kollat men som vanligt hittar jag inte ett skit kan ju bara hoppas på att det finns mer i Uppsala.
Japp jag vet att det finns det!

Såg bilder på Facebook på Linas underbara lilla son. Så otroligt söt. Om jag en dag ska ha barn hoppas jag att det blir en pojke. Jag anser att det skulle bli lättare och mycket mer roligt just för jag vet hur jag har varit som barn.
Självklar är det viktiga att man får ett barn som är friskt och som kan få må bra.
Grattis Lina och Fredrik!   Lina hjärtat..Jag önskar er all lycka i framtiden. Vet att ni fixar allt och lite till. Puss puss



Im still alive ;)


Ja just de ja....kontroll läsa? my ass!


Kommentarer
Postat av: lotta

vilken sööt lite bebis, :)

2008-11-17 @ 10:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0