Sängen!

Nu ligger jag i sängen och ska sova.....lite svårt känns det.
Har sovit lite mer än vad som är normalt för mig och nu blir det bara jävligt jobbigt att försöka sova ju...
Hur som helst så har det varit super skönt att bara få vara...det utimata hade kannske ändå varit om man kunde hänga här ute på helgen men nu väntar jobb. kan faktiskt inte komma ihåg när jag var hemma en hel helg? Nån?

Nej det var väl det jag visste för sist var nog när jag bodde i Spanien skulle jag tro...nej vänta det var när jag och Skrotbilen hade jobbat i ett år på Hangloosebar som vi var lediga en hel helg....Vi sov runt 9 på lördags kvällen minns ja....bla bla...Men nu blir det andra bullar kan jag lova.

Vi får C hur det blir när jag börjat i Uppsala.Jag längtar som jag vet inte vad! 

Nää nu ska jag väl se till att sova lite. Ska bli kul att jobba i varje fall. jag har tur som gillar mitt jobb för det finns tyvärr en del som inte gör det har jag hört. ;) Det är lätt och trivsamt på många sätt men jag vet ju inte hur det blir senare. Tror nog att det blir mer jobb men jag slipper i varje fall att jobba massa jävla nätter varje jävla helg.
Mycket jävlar nu see jag...börjar kanske bli trött...Hoppas..
Vet ni vad som skulle vara skönt nu? Någon som smekte ryggen tills johnblund hälsa på? Eller hur? :) 

hitta en kul bild från min resa med syrran.....hör var jag sjukt trött i varje fall! haha!



Kommentarer
Postat av: Per

Haha, du är härlig du.. men nu ska jag fortsötta diksa.. me n sov gott.. hör av dig om du vill.. jag behlver prata av igm.. sov gott.. //Per

2008-11-07 @ 03:10:51
Postat av: lilljojjo

Per! vad hade du gjort denna tid?

2008-11-07 @ 10:34:10
URL: http://lilljojjo.blogg.se/
Postat av: doooooris

sjukt trøtt, haha neeee sjukt smetfull... eftet en kvæll i colombia!

2008-11-07 @ 15:39:21
Postat av: Per

Vad jag gjorde vaken inatt ? Jag var full.. Väldigt full och ledsen.. Eller menade du något annat ?

2008-11-07 @ 17:14:44
Postat av: Anonym

glasögonormis -.-

2008-11-08 @ 22:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0