Några dagar hos mamma väntar.

Jag ska ut till mamma några dagar. Mm jag vet att det kanske inte verkar som jag men jag ska gå i skogen med hunden, ligga på sängen och läsa min nya bok och stirra på vattnet. Ibland känner jag att jag måste stänga av ett tag ja ni vet när man rullat på ett  tag och behöver andas lite. Det skulle faktiskt vara bra med en eller två kramar. Få somna i någons famn skulle också vara skönt.

Jaja jag kommer att ta med min vän datorn.


  Det är här jag ska döda tid är det tänkt.


Im still alive

Kommentarer
Postat av: Per

Om man ändå kunde få den lyxen att bara dra och inte bry sig om något. Ta några lediga dagar.. Sen tillbaka igen för att ta tag i verkliga livet..

2008-11-04 @ 10:05:17
Postat av: lilljojjo

mm man du kanske kan ta ledigt eller byta dagar men någon när du ska få vara ledig i någon dag, så att du får ihop några st...dra hem till mamma och pappa.

GÖR DET... det behöver du ju! kramen

2008-11-04 @ 10:08:59
URL: http://lilljojjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0