MM..



Jag vill ha en öppen spis! Vi har en hos mamma men det är inte hemma det inte.



Kommentarer
Postat av: Bella

Syster, jag menar inte det jag ska i går, allt bara explodera var inte meingen att allt skulle gå ut över dig, Jag är ledsen att jag såra dig, Förlåt. Du vet att jag blir lycklig av att vara med dig, Tanken att du kanske flyttar till uppsala är jobbig, men är glad för din skull. Hur ska jag laga såren jag skappa hos dig? Älskar dig Puss din dumma syster.

2008-11-10 @ 17:44:27
Postat av: lilljojjo

Men hjärtat då! Bella ibland händer det att man blir tokig i skallen och så men det är ingen fara. Lite hård var du nog men det krävs himla mycket för att golva mig men det vet ju du! Kanske ska påpeka att jag inte är känslostörd för det finns ju do som tror det!Visst kan ja bli ledsen i ögat. Flytta kommer jag att göra en vacker dag tyvärr...Det är med sorg jag då kommer att lämna mina kära systrar och min bror....Men jag vill så gärna komma ifrån detta ormbo. Säg att du älskar min vett ja!! :) puss puss

2008-11-10 @ 19:39:54
URL: http://lilljojjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0