Många frågor!

När är man desperat?
Vart går gränsen för detta egentligen?
MM jag vet att det kanske beror lite på vad det handlar om men va fan... jag begär ett svar!

Ska servicen vara bättre på ett ställe som säljer dyrare kläder än på stället som har det lite billigare?
Här kräver jag inget svar....Kolla på en fin Gant tröja idag så mycket kan jag säga
sedan kan ni ju lista ut resten!! :(

Varför får killar mycket oftare storhetsvansinne än tjejer? Och i så fall varför?
Måste ha ett svar! Skulle bli väldigt glad då jag inte fattar ett skit för tillfälle!


Är det någon bra grej att tycka synd om sig själv?
Kväver ett svar!


För övrigt finns det nu en till kille som är förstörd på grund av det skit vi tjejer tydligen ställer till med!
Ett nytt saneringsobjekt är nu tillverkat. Jag räknar inte in mig själv i den skaran som tillverkar detta naturligtvis. Oki det finns många som jag inte räknar in.

Kontroll läsa? My ass!


Kommentarer
Postat av: Per

Serviceyrke som serviceyrke.. Man ska behandlas med bästa möjliga service på alla ställen enligt mig..



Storhetsvansinne har jag ingen aning om att jag ens har.. Utveckla det tack ! :)



Det ska man aldrig göra. Man är den man är. Gillar man inte den man är måste man ändra på sig !



Tack för att du finns där vännen !

2008-11-11 @ 10:17:18
Postat av: fröken nöjd

Håller med Per om serviceyrket, det är ju ändå kunder som ser till att personalen har ett jobb! Ju trevligare service desto större chans att man kommer tillbaka och handlar.



Storhetsvansinne tror jag inte har med könet att göra, det är ju pga personligheten.



Desperat...desperat är man väl om man gör vad som helst för att nå ett mål men aldrig riktigt lyckas....men riktigt synd tycker jag om dom som tillslut accepterar att man aldrig kommer fram till sitt mål och inte ens försöker!



Beror väl på vad man ska tycka synd om?

Men det finns egentligen väldigt få saker som man kan tycka synd om sig själv....man tar istället lärdom och blir en starkare person utav det!

Man utvecklas helt enkelt =)





2008-11-11 @ 16:09:02
Postat av: lilljojjo

Per:Det ska man aldrig göra. Man är den man är. Gillar man inte den man är måste man ändra på sig!Var ett bra svar det där!Storhetsvansinne var kanske jävligt dumt att ta upp. Menar bara att jag ofta tycker att killar har svårt att hålla sig på marken i ganska många sammanhang. Ett jobb. En tjej och en bil kan det handla om. När dom fått något bra ska dom ha något bättre... äh va fan det där kan vi ta snart..mmm Tack för att du finns

2008-11-12 @ 09:32:16
URL: http://lilljojjo.blogg.se/
Postat av: lilljojjo

Nöjd! det känns så skönt att du tar allt så bra här i livet! ;) men bäst är nog ändå att du svarar på frågorna så helhjärtat..



Kontroll läsa...My ass

2008-11-12 @ 09:35:00
URL: http://lilljojjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0