Här står jag med världen i min famn!

Allvarligt....det borde vara lag på att inte kliva upp för tidigt! 05:15 ringde min kl i morse...eller i natt kanske jag ska säga!
För det första kunde jag knappt sova inatt. Orska...oklar. En pip massa skulle ja tro.
Det gick för farao inte att sova. fick bara sova ca två timmar :(

Dagen har varit tung med massa info ock intryck men apkul oxå. när jag var på väg till jobbet kändes det som om jag hade världen i min famn...inget är omöligt, bara man vill så går allt!  Jag är nu fylld med siffror och nya ansikten.
Butiken är lite större än Gävle butiken och lite mer folk. I Uppsala har man den nya inredningen och det var ljust och fint...
Tråkigt var att man inte längre kunde heja på Sebastian och grabbarna på Aircall men jag får väl hitta andra nu då!

wow nu...
I want you med Kings og leon
Sallad
En människa som är himla kul
Bocken
jah cure - true reflection



Bilder från helgen...


Var jag borta här eller var jag helt borta?



Kvällens mat...najs!





Yes! Im still alive!

kontroll läs! my ass! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jojjo då! Jag har väntat hela dan på att få ett samtal från dig. Har tänkt på dig hela dan och varit nervös för hur det har gått i Uppsala. Men jag förstår såklart om du inte hade tid, du hade nog en del att göra skulle jag tro :)Men skönt att det har gått bra iaf. Jag är så himla stolt!

Hoppas att det går lika bra imorgon, det gör det säkert. Vi hörs imorgon. Puss puss lilla hjärtat

2008-11-18 @ 00:05:28
Postat av: Per

Miss you too babygirl :) Hoppas det känns bra på nya jobbet.. Väntar fortfarande på ditt samtal :)

2008-11-18 @ 00:06:00
URL: http://perlah.blogg.se/
Postat av: Ecco-bella

Vilka pumor du va på fest me=) Några man känner! Puss å kram sötis

2008-11-18 @ 09:23:53
Postat av: Vio

hej tjejen!!! trodde inte du hade börjat jobba var ett tag sen vi sågs.. vad kul!!! hur har det gått för dig? nyfiken :) kommer du pendla eller hur blir det flyttar du dit? ha det bra o lycka till! kram kram

2008-11-18 @ 23:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0