God morgon....själv upplever jag det som ett helvete!

Jag har ont i huvudet! Fattar inte hur det går till men jag tror att jag ligger och spänner mig när jag sover.
Jag hoppas att det är det i varje fall för då kan man göra nåt åt det! ;)

Jag läser en annan människas blogg. Pojken i fråga  www.robinsoderlund.se
Söderlund " ingen j-vla modeblogg" är riktigt duktig. skriver om ganska bra saken ibland, bjuder på sig själv och är ganska kul i mina ögon. just de ja...variation är det.  bla bla


Idag blir det inte bara krig med garderoben utan men hela lägenheten. Ska försöka städa undan lite innan jag drar till jobbet. Tvätta kl 10 ska ja oxå hinna göra Faan vad jag inte vill detta men man måste ju.

Ikväll blir det utgång med brudarna. Ska bli apkul


Im still alive.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0