God morgon Gävle!



Imorgon kommer jag att jobba min sista dag på Glitter i Gävle. Känns tråkigt och och väldigt sorgligt men livet är ju så hela tiden ju! Jaja jag är sjuk glad för det som kommer nu, ska bli kul och spännande. En viss nervositet känns i magen men detta är bara naturligt säger dom som vet. Idag ska jag städa bort mina grejer på kontoret och fixa lite och det är då jag kommer att fatta vad som håller på att hända.

Just nu är det bara Kings of leon gäller.  Har precis bestämt mig för att jag ska se dom...ska ju spela i dec och jan.




Im still alive

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tråkigt sista dagen, vet inte om jag hinner in:P men hoppas du jobbar länge då hehe :PPuss o kram

2008-11-13 @ 22:00:44
Postat av: lilljojjo

Bella! inte behöver du komma in inte... vi kommer ju ses i varje fall. Puss puss

2008-11-14 @ 08:26:51
URL: http://lilljojjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0