Välkommen till min nya blogg!

Jaha.......kunde ju bara inte låta bli! =)
Läst, läst och läst bloggar. Hit och dit. Till och från. Det är farao dax för mig att bli en i massan.
Hur som helst så kändes det otroligt löjligt att stega in på Bokia ( gallerian Nian) för att köpa en dag bok.
Det var en vän till mig som sa " du borde börja skriva dagbok jojjo!"
"Varför då" frågade jag
"Du pratar hål i huvudet på mig, inte bara på mig"   
Så jag gjorde som hon sa. Köpte en dagbok men inte en sådan där  liten rosa med lås på, utan den ser mer ut som en bibel. Men det var inte alls lika kul att skriva i denna bibel som att venitelera men min vän. Fick liksom ingen respons.
Å alla de där grejjerna man funderar på får man liksom inte några direkta svar på.
ja jag vet....  jag låter himla konstig. Kanske är det  vad vet jag?
Sen föll det sig ganska naturligt att ta sig hit!


Kommentarer
Postat av: Ann-sofie Thornberg

Hej gumman vad roligt att du ska skriva lite i en blogg ska läsa med intresse när jag har möjlighet

Puss..

2008-06-23 @ 14:17:56
Postat av: Doris

Doris in dah house!!!

fett kul o läsa driten , så nu fårru läsa min me..

hehe skriver inte så ofta men man bör vel fan skärpa till sej om man ska ha den !!

Dagbok is the shitt jojjo, ja skriver sån ja, gjort sen ja , ah vette fan ! Löv it!

2008-06-23 @ 14:26:22
URL: http://http://mtorsdotter.blogg.se/
Postat av: tessan

Very najs =)

Ta och skriv en massa härligt skvaller nu som jag kan njuta av att läsa på min lediga tid! =D

Kram kram

2008-06-23 @ 14:41:59
Postat av: Bella

Du pratar inte sönder mitt huvud iaf :) roligt att prata med dig :D

Roligt att du har en blogg nu, jag har en med. www.Isabellaberggren.blogg.se

2008-06-23 @ 16:57:42
Postat av: Lotta

heej jag har oxå blogg men skiver fan nästan aldrig i den men ska försöka ändra på de nu! :)

2008-06-24 @ 13:41:15
URL: http://chaarlottaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0