Snart slut på den alldeles underbara tid av långa nätter!

Visst känns det lite vemodigt att vi redan går mot mörkret. Så kort tid med ljus och så lång tid av mörker. Är det inte sorgligt.? Finns inget bättre än sommaren, man går hem från krogen och man ser stan vakna. För det är nu nästa alltid så att man går på någon efterfest på sommar. Ja mer än man gör på vintern i varje fall. Jag älskar att vakna på morgonen slå upp mina brunna och dra i mig en kanna kaffe på balkongen. Sitta så där i en timme och inte göra nåt alls. Jag tror att jag är lite lat av en livsnjutare på sommarn. Sitter i en soffa och växer på vintern. Det är inte bara jag som gör det får jag hoppas. Jag tillhör inte den skara människor som åker skidor och annat man gör på vintern.

Ja ja det är väl bara att inse att det blir vinter hur vi än vill ha det.


Jag har upptäckt att det finns mycket ögongodis i vår lilla stad.

Fascinerande hur det tillfredställer människor. Jag kan leva flera dagar på mitt.

Men det känns jäkla hopplöst men man sett någon som helt plötsligt försvinner.

Det kan ju ta någon dag innan det dyker upp nåt nytt ögongodis.


Men i jag måste jag hinna fixa allt det där man tänker att man ska göra när man är ledig!

Får se hur det går. Har gjort en lista på var ska måste göras.

  • Städa
  • Vattna blommor
  • Kolla räkningar
  • Flytta pengar från höger till vänster
  • Tvätta kl 13
  • Handla mat
  • Hitta en film till kvällen
  • Ringa mamma
  • Kolla läger med min lillebror
  • Klart slut


Kommentarer
Postat av: Bella

Ja du har många funderingar i bland du. Hoppas du hinner med din lista hehe :P Puss

2008-06-25 @ 13:07:05
Postat av: Doris

Shitt va livet går ut på o grubbla!!

MÖG!!

2008-06-25 @ 13:23:53
Postat av: lotta

jag skulle viljA ha sommar hela året!!!

2008-06-25 @ 19:07:30
Postat av: lotta



säger bara puss på dig!

2008-06-25 @ 19:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0