Halsbands snattare med….

Det var en häftig start på arbetsdagen kan jag lova... kul som fan.

Några timmar senare uppstod det en för mig läskig situation, en kund kom fram och påpeka att en lustig herre stal grejjer. Mycket riktigt så var fallet. Efter en stunds mumlade och vankande fram och tillbaka beslöt herrn för att ge sig av. Och jag efter, hann inte att tänka så mycket förutom att han minsann inte skulle slippa undan. Han var inte diskret om jag säger så. Han liksom lulla lite i sin värld. Eller så spela han bara dum vad vet jag.

Hur som helst som tog lilla jag honom utanför det stora huset. - jag tror nog att du fick med dig något som du inte betalat för, vi ska nog gå tillbaka till butiken uppmanade jag. Han blev mycket arg och det var inte lätt att förstå vad han sa. Tror farao har talade sjörövar-spkåket ni vet! =) I samma ögonblick kom väktaren till mig räddning. Jaja vi gjorde allt det där som man skall göra i denna situation. Vänta å vänta på polisen. En timma väntade vi faktiskt. Och undertiden underhöll snattaren mig och väktaren mycket väl. Långa historier om vilka ställen han suttit inne på och varför. Men talet var ju inte på plats så det var att bita sig i handen för att inte gapskratta. Polisen kom och gjorde sitt. Sedan bad man denne herre att plocka ur sina fickor. 2 fina halsband dök mycket riktigt upp OCH EN KNIV! Jag blev ganska rädd så där i efterhand just med tanke på att han inte var fullt ut ju. När allt var klart så tackade han för sig och gick ut. När han kom ut ur butiken såg jag logotypen på hans väska. FÖRSVARSMAKTEN! Vad är det som händer.... Hoppas inte han verkligen inte hör hemma där för då vette fan hur det kommer att sluta.


Ja ja........nu sitter jag och räknar minuterna till fotbollen.... Trist å se den själv...

Jobbar på fritidsgården nu och det finns inte en kotte här...

HEJA SPANIEN!



Har kommit fram till att jag skulle kunna skriva hur mycket som helst men nu börjar det snart!


Kommentarer
Postat av: lotta

hmm läskig karl.. men han åkte ditt iaf! o de är rätt... bra jobbat bruden! :)



2008-06-27 @ 18:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0