Grodanboll...

Fick en lustig kommentar av en kompis. Stiff kallar vi honom .... Du ser nästan ut som Grodanboll. Jag drog tillbaka med att han såg ut som Steffan Holm och det är ju bara för att jag inte tycker att han ser bra ut någonstans. Efter ett tag börja jag fundera vad han menade så jag min dumma fan fråga och svaret blev - ja men du ser matglad ut! Jag kan bara tolka det hela med att han tyckte att jag blivit en liten tjockis ju. Nu vet jag ju att jag inte är det men att visst har det hänt grejer. Jag vill bara tala om för dig att så som du lever kommer du att se ut som 5 Grodanboll när det är färdigt. =)



Gick tidigt från jobbet idag, Otroligt skönt! Lilla jag traska hemåt och då kom regnet. Fy farao det var inte lite det kom. Mina fötter bada i vatten och kallt blev det, tyckte fruktansvärt synd om mig själv där jag stod i hallen och försökte få av mig jeansen för det ar nästan omöjligt när dom är genomblöt. Jag bokstavligt talat kröp in i badrummet för ta en dusch. Gud vad less jag var.

Men lite mat och en mysig filt så vart jag go och glad igen




 ingen likhet här inte


Kommentarer
Postat av: lottasyrran

dsnart blir de fint väder o då behöver du inte ta av dig dina blötta jenas! haha

2008-07-01 @ 21:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0