Bet på naglarna gjorde jag….Mål!

      

Kvällens match var bra men det kunde vart lite mer tempo. Tyskarna var lite slö och det var i för sig bra för Spanien. Det fann visserligen en gud på planen och det var ju så klart Torres. Han kunde springa han! Jaja...visst det skulle ha varit bra om Sverige varit med men nu var ju inte fallet sådant. Hur som helst mina grannar måste tro att jag är galen. Tjöt av ilska och skrek av glädje i samma veva. Å naglarna får vi inte glömma. Jag har nästan inge kvar =(.

 Jag är inte en sådan där fotbollshuligan men det kan vara jävla kul ibland.


Fy farao kan jag bara säga, dags att sova. Det här med att vara biträdande butikschef........ är kul men krävande i vissa lägen.

Tänker på dig Lotta


Kommentarer
Postat av: lottasyrran

faaan va najs! spanien vann!!!

2008-07-01 @ 21:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0