yeaah!

Okej. Jag somnade runt 2 vilket var bra för mig. Vaknade runt tre av en klunga snorisar på min gård. De hade inte vett nog att vara hemma i sängen. Jag låg kvar i sängen och tänkte att dom går snart men det gjorde dom inte. I stort sätt hoppa jag upp ur sängen drog upp fönstret och fråga om inte dom hade något liv? Till svar fick jag utav en lite kille med sådan ful frisyr att jag glömde andas, att nej det hade dom inte!. Okej men jag har svarade jag och bad dom snällt att gå hem. Det kanske var så att dom inte hade något "liv" Och om jag inte hade ett liv skulle jag ha gått hem och dragit täcket över huvudet.


Grabbar! Lev inte om så förbaskat tant Johanna blir så grinig om hon inte får sova. =)


     


Kan inte skriva ser jag...


Kommentarer
Postat av: fröken nöjd

Hahahaha fan va skönt gjort utav dig!

You go girl, visa kidsen vem som bestämmer ;)

2008-07-03 @ 13:02:04
Postat av: Doris

Vet hur du kommer bli när du blir gammal o äcklig, en riktig gay kärring, som stör sej på när man promt måste tassa upp på tå mitt i natta för o tisse (kissa på norks) då knackar en gråhårig kärring på dörren , oh hon heter Johanna!!!!

nita tant fan ba!!!

lite gay så där..

2008-07-03 @ 17:20:52
Postat av: Daniel

Hehe hårda bud hör jag :D anyway ses imorgon vännen. simma lungt!

2008-07-03 @ 18:40:00
Postat av: lottasyrran

jag håller med Doris! hahah ;) men snart är du gammal du fyller ju 1 år närmare tantkänslan då ahhah

2008-07-03 @ 22:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0