töntigt...allt låter så töntigt...fan

Jag heter Johanna Berggren och har ett stort intresse av er tjänst som butikschef.

Jag fann er annons och kände att detta är vad jag skall göra. Som person är jag god lyssnare och har en mycket bra förmåga att anpassa mig i olika arbetsmiljöer. Jag är även noggrann och systematisk i mitt arbete. Jag brinner för branschen jag arbetar i finner detta otroligt intressant men fram för allt roligt. Jag har skaffat mig varierande arbetslivserfarenheter jag har god kunskap i försäljning. Jag är mycket driven som person och älskar att leda mina kollegor mot viktiga mål och resultat.


De  å  åren har jag arbetat på Glitter som butiksäljare samt biträdande butikschef med allt vad det innebär av eget ansvar, administrativt arbeta och kundkontakt. Genom mitt nuvarande arbete och tidigare anställningar har jag stor erfarenhet av att jobba med kundservice och att arbeta under stressiga förhållanden. Tycker mig själv att jag har mycket god social kompetens och har där med lätt att hantera kunder och personal i olika situationer. Att ge god service, ha tålamod och att vara ödmjuk är viktiga egenskaper jag har.

Mitt därtill alltid glada humör gör alla gott, så väl kunder som mina kollegor.







Kommentarer
Postat av: Per

Letar fröken nytt jobb ? Hörde att min chef var lite onykter i din bar i helgen ?:D Skulle gärna velat sett hans tillstånd när han var så full som jag har hört han var :)

2008-07-21 @ 12:50:16
Postat av: lotta

hej syrran, har du sett att dem söker jobb på flanör? i den där nya affären tror de är vila.. har du sökt där? krama på dig!

2008-07-21 @ 16:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0