Super underbar dag!

Vakna i morse och med en skön känsla i magen och ett leende på läpparna. Jag har inte sovit ut på evigheter känns det som. Fantastiskt. =)
Efter mycket tänkande har jag nu kommit fram till en hel del saker men då kommer ju alltid nya funderingar.

Har legat på stranden i dag och blivit röd på ryggen men det känns ändå fantastiskt. Kan inte ha blivit bättre! =)
Sköna samtal en massa sol MEN det skulle kunna ha varit varmare.

Ibland vet jag inte hur mycket men kan/vågar skriva i en blogg!?


Jag har också upptäckt känslan av att tycka att något är så bra att man vill ha mer. Mer sol, mer sova, mer hud och mer leende på läpparna. ja tack! =)

Super underbar dag. Vill ha fler!

En fjäril svävat idag.

Im still alive

Kommentarer
Postat av: Per

Ja, vissa har tur och är ledig då och då så man kan sola och bada ! :(

2008-07-23 @ 11:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0