Super kväll, men vart tog alla vägen?

Super kväll är det ända jag kan säga idag! Men jag undrar fortfarande varför man vill gå på kinkyparty? Hur kul kan det vara att kolla på dessa hårda killar och tjejer med tatueringar lite här och där och sedan i de där kläderna. Om man nu kan kalla det kläder. Hur som helst så vill jag tacka alla som stötta mig på min 24 års dag med allt vad det innebar. Är helt slut idag men kan inte säga annat än att det var värt varenda minut.

Jag lovade att det skulle finnas en massa bilder från igår...håll i er har kommer det!









och detta är jag nu...lite sliten =)


Kommentarer
Postat av: fröken nöjd

Grym kväll gumman!

Tack för igår, vi får göra om det snart =)

2008-07-06 @ 16:23:22
Postat av: lotta/jesper*

heej på dig! tur att du hade en bra kväll o att du inte träffade på några skrothögar.. du vet :) haha .. nu sitter vi o tittar bild o jesper är riktigt ledsen att han inte fick vara med!!. vet inte om han kan förlåta dig för att han inte fick vara med ;) haha du måste nu gottgöra honom! puss o kram på dig!

2008-07-06 @ 18:40:02
Postat av: sara

det var ett jäkla tjat om om "de där killarna och tjejerna medf tatueringar här och där och deras så kallade kläder" hmmm. Hur som helst så var det trevligt igår på festen. Synd att jag inte kunde haka på ut. Vi får ta det nån gång snart. Puss och kram

2008-07-06 @ 20:59:20
Postat av: sara

jösses vad jag såg purken ut på fotot förresten, sorry... :)

2008-07-06 @ 21:23:54
Postat av: lilljojjo

Sara: det tycker inte jag! du är ju så söt så!



Föken Nöjd:det är klart vi ska göra om detta! hur trevlit som helst ju! de är bara å komma förbi när du vill! vet ju vart jag bor ju!



Lotta/ jesper:Sorry! ska fixa en bild.Har hur många som helst. BARA PÅ JESPER! =)inga skorthögar fanns till! tack

2008-07-06 @ 22:55:05
Postat av: jesper!

nu blir lite glad, men väntar fortfarande på en bild på mig :) hahah

2008-07-15 @ 17:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0