smärta runt 11.00

Jag skulle inte ha blandat så jävla mycket! Varför gör man det när man vet hur det blir? Lite kaxigt så där!
Vakna upp vid 8 tror ja och då var det lugnt men tre timmar senare.... fy fan! smärtan var ett helvete.Huvudet ville inte vara med längre Kan ju meddela att jag var ganska full igår och jag minns att jag hade svårt att gå i mina höga klackar. Tur att jag inte behövde gå så långt. =)
Jobbiga var att jag inte vakna upp i min lägenhet och liksom kunde ta mina super piller!



Just nu ligger jag i sängen och tycker synd om mig själv och önskar att jag hade någon som kunde ta hand om lilla mig!

Tvätta är ju skit kul idag eller inte. En bra sak är att MTV kör bara massa gamla låtar idag.


Fröken Nöjd... njutning! Inte störa då! 


IM STILL ALIVE...

Kommentarer
Postat av: Fröken nöjd

Haha vafan =P

Men nästa gång får du stå och shotta med mig! =D

Stureplan i augusti då? ;-)

2008-07-17 @ 20:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0